تصاویر اهدای جوایز

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:39 http://shafiee1218.blogfa.com/

سلام
وبلاگه جالبی داری

به منم سر بزن
من یک سایت پیدا کردم که می تونی از طریق وبلاگت کسب درآمد کنی
خواستی و دوست داشتی ثبت نام کن
تا حالا 76 نفر رو من معرفی کردم فقط میتونم 24 نفره دیگه رو معرفی کنم اگه خواستی زودتر بیا
بد نیست امتحان کن پشیمون نمی شی
نه وقت گذاشتن می خواد نه پول
راستی تبادل لینک می کنی؟

این هم توضیح خود سایت هست که خداییش راسته
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در این سایت اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 250 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شمابه ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ ثابتی از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد